Mis nädalavahetusel?

Tere Reede.

Neljapäeva õhtul pidasin plaani, et ma pean reedel kõvasti koristama hakkama, kuna terve nädal ma ei olnud eriti sellele rõhku pannud. Ärkasime Adeelega üles ja sõime hommikust. Samal ajal lugesin uudiseid, et täna on küünlapäev. Vanarahvatarkuse järgi tähendas see seda, et naised käisid kõrtsis ja jõid puna, mis pidi tagama ilusad punased põsed. Kodus aga mehed koristasid ja tegid naiste töid. Ma siis endamisi mõtlesin, et no mulle väga sobib. Ma ei alustanud koristamisega päeva, vaid käisime poes ja postkontoris. Meil oli vaja lõunasöögiks midagi osta ja Mihkli ema oli tellinud Aliexpressist mõned asjad, millel me järgi käisime. Oh üllatust, ma nägin enda vanaema poes. Ta oli linnas asju ajada ja sattus meie kodupoodi süüa ostma.


Laupäeva hommikuks tegin banaanipannkooke. Mis olid nii lihtsad ja maitsvad. Meil oli banaane nii palju järel ja mõtlesin, et neid oleks hea ära kasutada. Kirjutasin googlisse banaanipannkoogid ja võtsin esimese retsepti lahti. See oli toidutare retsept. Ma lisasin natuke vaniljesuhkrut .Lõpuks panin jahu ka, sest esimesed koogid ei püsinud mul üldse koos ja lagunesid tõstmisel ära. Välja tulid lõpuks nii mõnusad ja head. Adeele sõi eriti isuga neid ja ei visanud ühtegi tükki maha. Muidu tal kombeks mõni maha ka visata, et minu kannatust proovile panna.

Lõunal magasid Mihkel ja Adeele mõlemad neli tundi ja me olime kodused terve laupäeva. Ma vaatasin vaikselt suures toas telekat, kuni õhtu hakkas kätte jõudma ja otsustasin Woltiga süüa tellida.

Ma valisin ühe oma lemmikutest Mack Bar-B-Que. Tellimine oli väga lihtne. Söögiks võtsin kaks erinevat burgerit ja vürtsikad kanatiivad. Alguses näitas, et 65 min läheb aega, kuni tellimust minuni jõuab, aga tegelikult kuskil poole tunniga oli toit minu juures. AGA. Ma olin nii pettunud 😀 Burgeri alumine sai oli ära vettinud kastmest ja üks burger oli seal kastis laiali lennanud. Friikartulid ei olnud kaasas. Kuigi ma tean, et seal on nii head toidud ja ma pole kunagi pidanud pettuma. Ma saan tegelikult aru, et toit taldrikul kohe lauda ja transpordiga toit koju võibki väga erineda. Kui kohapeal olla, siis vist küsitakse eraldi friikartulid üle, aga sealt tellides ma küll selle peale ei mõelnud. Kuidagi loomulik minu meelest, et friikartulid kõrval. Lõpuks see kõhutäis polnud nii hea, kui ma ette kujutasin, aga no sellegipoolest ma pean seda restorani oma lemmikute hulka.


Pühapäev käisime Sarapuu kirbukal boksi korrastamas ja viisin mõned asjad ka juurde. Boksi number on 254.

Pärast seda käisime autot pesemas ja mõtlesime, et võiks Saskia ja Indreku juurde minna. Kirjutasime neile ja siis läksime kooki võtma poest. Ma käisin korraks Magazini poest ka läbi, et mähkmeid hea hinnaga leida aga , välja tulin väiksed jalanõud näpus. Pärast tuli välja, et need olidki Adeelele väiksed.

Hakkasime kooki sööma ja lõpuks leidsime mingi karva taolise asja. Jälle viime nende juurde mingi riknenud kauba 😀 Ükskord käisime neil külas, siis oli juust hallitanud 😀 Head külalised.

Jutustasime seal ja meil tuli hea mõte, et võiks Põhja-Soome minna. Võtaks majutuse ja elaks seal umbes nädala aega. Suusataks, käiks kala püüdmas, Indrek saaks virmalised pildile, näeksime metsas loomi, võib-olla külastaks jõuluvana jne. Muidu tavaliselt reisid on sellised, et päeval on alati mingi tegevus, aga tegelikult võiks lihtsalt argipäevast puhata.


Indreku pilte saab vaadata siit. 


 

Mulle meeldiks muidugi IKEAS käia ja mingi outletid läbi kammida, aga no keegi teine sellest vaimustuses pole 😀 Ma räägin Mihklile koguaeg, et mõtle kui saaks nii odavalt selle ja tolle. Ta vastab alati, et kui ei osta üldse siis jääks kõik raha alles 😀

Ma hoian pöidlad pihus, et meil see reis tuleks!

Vahepeal, kui me seal oma reisist rääkisime õnnestus Adeelel visata Mihkli telefon maha ja see läks katki, pilt on, aga ekraan ei tööta. Loodame, et saame kindlustusega korda. Vähe sellest, ma unustasin oma telefoni üldse küla peale.

Käisime õhtul veel poes ja oligi päev õhtusse saadetud.


Nädalavahetusest kõik ja kohtume juba järgmises postituses!



 

Leave a comment