Hea saak Rimist ja Adeele näitas tädile keelt.

Hei, hei!

Eilne päev kulus väga kiirelt ja jõudsin teha mitmeid asju. Nagu ikka alustasime hommikusöögist ja peale seda hakkasime õue sättima.

DSC_4835

Esimesena käisime Smartpostis pakki lunastamas. Tellisime Efrenzast Adeelele jalanõud.

Need maksid väga vähe, ainult 6€. Jalanõusid on targem osta otse poest, sest siis tead, et sobib kindlasti jalga. Kuna need maksid vähe, siis ma otsustasin need ikkagi tellida ja need üllatasid mind väga. DSC_4830

Lapsele, kelle jalg alles areneb on väga oluline, et jalavõlv oleks toetatud. Sellel jalanõul on toetus väga ilusti olemas. Ma olen väga rahul.

 

 

 

 


Pärast seda kiirustasime bussi peale-Adeele juba magas. Sõitsime bussiga kesklinna ja suundusime Mere pst Sokisahtlisse, kuna seal on EV100 toodete müük.

Miks ma sinna suundusin ja mis ma sealt ostsin saad lugeda SIIT.

Kaubad käes liikusime Politsei-ja Piirivalveametisse, sest meil oli vaja Adeele ID-kaart ära tuua. Bussiga sõit Lasnamäele kulges enam-vähem. Majad olid kõik ühesugused ja kuni viimase hetkeni polnud ma kindel, et ma õigesse kohta kohale jõuan.

Bussis juhtus meil selline lugu, et Adeele näitas ühele naisele keelt. Ma ei tea miks ta seda teha otsustas, aga see vanem naisterahvas hakkas kõvasti pead raputama ja oli kindel, et ma oma väikse lapse just nimelt õpetasin temale keelt näitama. No olgem ausad, ma olen kodus temaga üksteise võidu keelt näidanud küll ja veel, aga minu eesmärk ei olnud, et ta seda bussi kõige kurjemale tädile näitab. Järelikult tahtis tädi naerma ajada on mu ainuke loogiline mõte. Tädi oli tõesti kuri.


Politsei-ja piirivalveametisse minnes on teada värk, et vähemalt kaks tundi tuleb endale aega varuda. Meil läks aga õnneks kiiresti, sest üks ametnik otsustas meid lihtsalt vahele võtta. Mängisime Adeelega rahulikult, meil oli kaasas FB tahvel, mis teeb erinevaid loomahääli. Kõik hääled tegime järgi ja eks neid, kes meie kõrval istusid asjas see naerma. Järsku üks tädi ütles, et mis te teha tahate, tulge siia. Võtsime Adeele ID-kaardi ja tulime tulema.


Sõitsime linna tagasi ja läksime trammi peale, et Ülemiste keskusesse sõita. Keskust hakatakse ümber ehitama ja praegu on Rimis soodusmüük. Ega seal suurt midagi järgi pole, enamus tööstuskauba riiulid tühjad, aga saagiks sain terve korvitäie asju. Korvi maksumus oli 25€. Kõige rohkem on mul hea meel 2€ soojasärgi üle.

dsc_4838.jpg

DSC_4827

Rannatelk maksis 4.99€ Poistele oli Cars teemaline telk. Lihtsalt roosa, roheline, oranž, sinine olid ka olemas.

DSC_4843

Pärast Rimi käisin veel Jyskist läbi ja võtsin meile uued rätikud.

Lõpuks ma sain aru, et pean poest ära minema, sest muidu kipun veel kulutama. Jõudsin koju ja varsti tulid Mihkli vanemad meile. Sõime koos õhtust ja ootamatult oli päev otsas.

 


Olge tublid ja kohtume juba järgmises postituses!

Leave a comment